среда, 15. децембар 2010.

Neka trening radi za vas


Sa nepredvidivim vremenom ispred nas, od vitalnog je značaja da unapređujete i poboljšate svoj najvažniji i najskuplji deo biznisa, vaše osoblje. U ovim neizvesnim vremenima potrošači su mnogo izbirljiviji kada planiraju gde će izaći. Ako znaju da je vaše osoblje dobro trenirano, motivisano i vedro raspoloženo, uvek će pre doći kod vas nego u bar preko puta. Ako uspostavite kontinuirane treninge, vaše poslovanje će se stalno unapređivati, i vaše osoblje će biti motivisanije i duže  se zadržati u vašoj frmi.
Upoznajući do tančina proizvode koje prodaju, osoblju će se podići samopouzdanje i uvećati njihovu prodaju određenih brendova, dok trenirajući njihove bartending  veštine i tehnike pripremanja pića,omogućićete im da budu efikasniji i ubrzaju servis, na šta će i potrošači odgovoriti stalnim povratkom u Vaš lokal (turnover ).
Postoji mnogo faktora o kojima treba da razmislite pre nego što se odlučite za određeni trening program.

Šta vaše osoblje treba da nauči?

Može vam se činiti očigledno šta nedostaje vašem osoblju ali vredi provesti vreme u razmišljanju šta je najpotrebnije uraditi. Teško da možete pokriti sve aspekte do savršenstva, tako da treba izdvojiti prioritete koji će se najpozitivnije odraziti na vaše poslovanje. Tri glavna subjekta su : proizvodi koje želimo da prodajemo, kako raditi u bar-u, i kako pružati najbolji mogući servis.

 Gde i kada?
  
Najbitnije je da minimalizujete ometanje rada vašeg lokala, zato bi bar namenjen samo za treninge bio idealan (ili da to radite kada je lokal zatvoren).Odredite vreme kada je lokal najprazniji, najbolje predveče, pre gužve koja vikendom počinje nešto kasnije,da biste maksimizirali prisutnost.


Koliko često?

Ponavljajući regularne treninge svake dve nedelje ili jednom mesečno omogućićete osoblju da uđe u rutinu i poveća prisutnost. Predlažemo treninge u trajanju oko sat vremena ,jer ako traju duže ljudi počinju da gube koncentraciju. Mnogi treninzi o pićima sa tejstingom do šest brendova mogu da se uklope u ovo vreme.Praktični treninzi mogu da traju dosta duže u zavisnosti od obima osoblja i veličine bara u kome se treninzi obavljaju.

Učinite trening interesantim i efektivnim

Različiti ljudi uče potpuno različito, neki mogu da sede i slušaju i upijaju kao u učionici, drugi uče diskutovanjem, probanjem i praktičnim radom. Ključ je u kombinovanju.  Miks teorije  ( poznavanje pića ),praktični rad (pravljenje pića i unapređivanje brzine servisa ), čak i igranje realnih situacija u servisu i unapređivanju prodaje. Nakon određenog broja treninga zadajte testove zaposlenima (poznavanje proizvoda i brendova,speed test), zadajte im određene zadatke ( da nauče koktel listu, vinsku kartu, jelovnik napamet), napravite tabelu tokom perioda programa da znate ko se kako snalazi u kojoj oblasti.Nagradite osoblje za ostvarene rezultate, (mnogi brendovi će podržati nagrađivanje svojim proizvodima) što ća vam pomoći da osoblje ostane zainteresovano i motivisano. Uspostavljanje trening programa može proizvesti  velike pozitivne rezulte i umnogome unaprediti vaše poslovanje na duži period.

Нема коментара:

Постави коментар